Klachten over uw behandeling

Wij doen er alles aan om de behandeling en het contact zo goed en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft over de behandeling van uw fysiotherapeut. Of mogelijk heeft u een klacht over iets anders binnen de praktijk. Het is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen in uw belang, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van onze praktijk.

Klachten over uw behandeling

Wij doen er alles aan om de behandeling en het contact zo goed en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft over de behandeling van uw fysiotherapeut. Of mogelijk heeft u een klacht over iets anders binnen de praktijk. Het is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen in uw belang, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van onze praktijk.

Allereerst is het goed om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of met de klachtenfunctionaris van onze praktijk, Rogier Bos (rogierbos@bosenweide.nl). Door in gesprek te gaan kan uw klacht hopelijk direct worden verholpen en kan escalatie worden voorkomen.

Als een gesprek met uw fysiotherapeut of de klachtenfunctionaris niet heeft geholpen, dan kunt u ervoor kiezen om een klacht in te dienen. Bos & Weide Fysiotherapie is aangesloten bij de klachtenregeling van het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie. Op de website www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling vindt u alle informatie als u een klacht wilt indienen.

Stuur een whatsapp-bericht
Bos & Weide
Hoi,
Stuur een whatsapp-bericht, dan komen wij hier zo snel mogelijk bij u op terug